Manuální terapie

Tato metoda je důležitou součástí dnešního člověka, jelikož mnoho z nás stále zanedbává včasnou péči o svoje tělo, které se pak dostane do stavu, kdy je v takovém nepořádku, že nastávají bolesti a vážné poruchy funkce organismu důsledkem nahromadění drobných blokád a svalových spazmů. Potom je potřeba udělat "generálku" celého těla, nejlépe zároveň s hloubkovou lymfatickou drenáží - ideální kombinace s ENDO-Balancerem, pomocí které se škodliviny rychleji odplaví z těla ven. V mnoha případech nastává boj s časem, na jehož konci však lidé díky manuální fyzioterapii odchází s odlehčením od dlouholetých bolestí hlavy, páteře či kloubů.Díky tomuto speciálnímu druhu akupresury, hloubkové lymfodrenáže a celkové práci na nervovém systému tato metoda pomohla již nespočtu pacientů natolik, že nemuseli na plánovaný operační zákrok.

A tím pomáháme širokému spektru klientů s nejrůznějšími problémy jako jsou:

• Bolesti a blokády zad
  • Bolest hlavy a krční páteře
  • Výhřezy meziobratlových plotének
  • Bolesti ramenních, kyčelních a kolenních kloubů
  • Degenerativní onemocnění kloubů
  • Svalová zranění, úrazy a poúrazové stavy
  • Patní ostruha, oštěpařský a tenisový loket, bolest předloktí
  • Pooperační a předoperační péče – rehabilitace
  • Gynekologické obtíže
  • Neurologická onemocnění
  • Trávicí problémy
  • Zdánlivě nespecifické problémy

• Závrativé stavy a poruchy

A spoustu dalších…

Často kladené otázky (FAQ)

Jak dlouho trvá jedna terapie?

Standardní délka terapie je jedna hodina, ale může se lišit v závislosti na konkrétních potřebách klienta. Je možné ji upravit po domluvě s terapeutem.

Potřebuji doporučení od lékaře, abych se mohl/a objednat?

Není potřeba mít doporučení od lékaře. V rámci Vaší první návštěvy proběhne vstupní vyšetření terapeutem, po kterém se domluvíte na následujícím postupu. Pokud však máte k dispozici lékařské zprávy z různých vyšetření, doporučujeme je přinést, aby se terapeut mohl lépe seznámit s Vaším zdravotním stavem.

Co bych měl/a vzít s sebou na první schůzku?

Na Vaší první schůzku není třeba přinášet nic zvláštního. Avšak, pokud máte nějakou lékařskou dokumentaci související s Vaším zdravotním stavem, doporučujeme ji přinést, aby se terapeut mohl lépe seznámit s Vaší situací. Dále je vhodné mít na sobě pohodlné oblečení, které Vám umožní volný pohyb. Zároveň si můžete připravit seznam otázek, které byste chtěli během schůzky probrat.

Jakou službu mám vybrat, když k vám jdu poprvé?

Pokud přicházíte poprvé a nevíte, jakou službu či léčebný přístup si zvolit, není třeba se znepokojovat. Na první schůzce Vás terapeut pečlivě vyšetří (což je zahrnuto v ceně terapie) a následně doporučí vhodný terapeutický postup. Kromě různých terapeutických metod budete v případě potřeby mít k dispozici i všechny možnosti elektroléčby.

Jak si mohu zarezervovat schůzku?

Objednat se můžete telefonicky, emailem nebo osobně v naší ordinaci. Kontaktní údaje a více informací naleznete zde.

Co dělat, pokud jsem nenašel odpověď na svojí otázku?

Pokud jste nenašli odpověď na Vaší otázku a máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle +420 608 628 157 nebo nám poslat email na info@formyclinic.cz . Jsme tu, abychom Vám pomohli a poskytli veškeré potřebné informace.